1/07/2009

Jeszcze coś

Kilka rzeczy do posłuchania:
pierwszy gościnny download u Roberta Henke - T++, dobre!

nowe wydawnictwa z homophoni (chyba wciąż mojego ulubionego netlabela, choć drugą połowę 2008 mieli taką sobie): Asher - Distance - kojące pół godziny niedopowiedzianych dźwięków ledwie unoszących się nad sferą niedocierania do świadomości,
Philip Julian i Michael Renkel - In formation - pierwszy nagrywa częściej jako Cheapmachines (i wydał w tej wytwórni mocną rzecz), drugi to gitarzysta (udziela się w Phono_Phono, Rebecce, Activity Center), tutaj używa "stringboard"; może chwilami za dużo elementów, ale warto sprawdzić.

Tetuzi Akiyama wysłał mi takie linki:
wideo z występu na festiwalu No Idea
myspace z touru po Brazylii.

Matthew zrobił wpis o Lorenie Chasse, a ja zadałem mu standardowe trzy pytania EMD - teraz trzeba przewinąć trochę w dół bo najpierw jest Bryan Eubanks.

[edit: moje podsumowanie dla nowejmuzyki]

Brak komentarzy: