2/11/2009

Weakcore (where were u in '22?)

Co to ja chciałem, dużo rzeczy:
___
Dziś w Audiosferze gościmy Tomasza Dudę i Krzysztofa Topolskiego. W pierwszej godzinie gadanie i puszczanie muzyki przyniesionej przez gości (a może na początek uda mi się przemycić ekskluzywny track Sweat.Xów !?!? hehe). W drugiej improwizowany set na saksofon, perkusję i elektronikę.

____
Jest tyle rzeczy do opisania z obu wypadów do Berlina, dobra wiadomość jest taka, że ludzie z CTM umieszczają zapisy audio wystąpień/wykładów tutaj. Musowo: Goodiepal, Bill Drummond, warto: Piratbyrån, rozmowę z Maga Bo i BNegão oraz ostatnią dyskusję.
Audio Poverty ma kanał na youtube i mam nadzieję, że na trzech materiałach się nie skończy.

____
Dj/rupture rzucił, że Schlachthofbronx, a ja się nauczyłem, że warto podążać za jego wskazówkami, sprawdźcie tutaj.

___
Trzeci numer magazynu Woofah, zareklamowałem na forum nowejmuzyki. No to przy okazji link do bloga dotychczasowego red.nacza. Johna Edena, który był na Audio Poverty i okazał się miłośnikiem zinów, a też trochę mówił o tym, jak rozumie rolę blogowania, z czym się w dużej mierze zgadzam.

Brak komentarzy: