6/16/2009

Ogłoszeniowy post zbiorczy, znów

Po pierwsze: zapraszam na Retrograde in the dromosphere do Galerii ON, od 19-ego (piątek) do 21-ego, szczegółowa rozpiska w kalendarium (które jak widać na razie zostaje, jakie było) powyżej. Będzie to wystawa instalacji dźwiękowych Jeffa Gburka okraszona kilkoma wydarzeniami muzycznymi. Zagrają: Siamgda, X-Navi.et (czyli Rafał Iwański z Hati), Holowizor, Urinatorium, Radioda (po raz pierwszy ze sprzętem po circuit bendingu), Herr Rubin, no i ja też. Zostanie wykonany "The Unanswered Question" Charlesa Ivesa w aranżacji na elektronikę i kwartet smyczkowy oraz "About 'La Societé du Spectacle' Guy Debord - 1967" Lucio Capece (tu partytura w pdfie). I w ogóle będzie fajnie, ha ha.

A przedtem inna rzecz koncertowa, nadawana przez radio: Andrew Liles/Bernhard Loibner, 18-ego czerwca.

Jutro w Audiosferze tematem jest remiks, będzie coś z Microstorii, DJ Vadima, Shackletona, Astral Social Club, a także jakieś glitch-hopy i 8bitstepy.

Tak, to oznacza m.in. Quartę 330, który przewija się też w tym artykule. Warto przeczytać, choć z początku myślałem, że to będzie w innym kierunku szło, ale brawa za to podejście techniczne, które pokazuje wnikliwie z czego, jeśli chodzi o zabiegi, ekhem, kompozytorskie, składa się wonky.

Z innej beczki: jeden z najciekawszych improwizujących saksofonistów, Seymour Wright zaczął grać w trio z Paulem Abbottem i Benem Drew. W ogóle podejście do projektu jest intrygujące, strona internetowa jako nowy format (zamiast płyty? czy może w końcu - oprócz? tylko przed?) wydawniczy. Chyba ideą jest też publikowanie wszystkiego, co się nagrało. Efekty nie zawsze są ciekawe, co po części też wynika z niewybitnej jakości nagrania, ale może ma to inną wartość, jako całość, można być świadkiem ewolucji brzmienia itd. Tak czy inaczej, z tego co słuchałem najciekawsza jest ta sesja.

No i rozpocząłem teksty trzecie, chciałem pisać jakieś manifestacyjne wprowadzenie, ale nie jestem dobry w te klocki. Mam nadzieję, że komuś się przyda (i jak zawsze czekam na opinie).

Brak komentarzy: