Festiwal Audio Poverty od dwóch stron: tutaj możecie poczytać o pewnej interwencji, która miała miejsce podczas AP.
Natomiast tutaj znajduje się archiwum koncertów, wystąpień i dyskusji (mp3 streamowalne i do ściągnięcia). Z tego na czym byłem polecam Quartę 330, Hair Police i Alvina Currana, pogadanki Johna Edena i Davida Keenana (to wolałbym przeczytać, ale jego szkocki akcent też ma jakiś urok). Z tego, co mnie ominęło, ostrzę sobie zęby na wykład Kode 9 i Kodwo Eshuna i set DJ/rupture. Rozmowa z udziałem dwóch ostatnich, Edena i kolesia od Awesome Tapes from Africa też może być ciekawa.
Okej, co jeszcze - Emiter w czwartek, w Głośnej Samotności o 21 (wstęp 10zł). Przed koncertem rozmowa, którą poprowadzę.
Jutrzejsza Audiosfera też po części o koncertach. Będą nagrania z udziałem Claytona Thomasa, Willa Guthriego i Jean-Luca Guionneta, którzy jako The Ames Room 17 marca w Dragonie.
Do tego a propos występu Roberta Curgenvena (19 marca, Blue Note) jego nagrania na bazie field recordingów, a także z tej samej półki kilka utworów z płyt wydanych przez Gruenrekorder.
A propos Guionneta, to wystąpi on na Instal 2009, nie liczę na to, że kogoś uda mi się teraz namówić na wycieczkę do Glasgow, ale chociaż zerknijcie na stronę, bo bardzo pomysłowo zrobiona. No tak, a my (tzn. Patryk i ja) tam będziemy, więc jakieś relacjonowanie gdzieś-kiedyś z pewnością.
Jeszcze taki drobiazg: najpierw czytam, co o albumie Marka Karewicza This Is Jazz napisał tutaj Andrzej E. Grabowski, a potem, co tutaj Marek Dusza. Ja mam pewne podejrzenia, czyjej opinii wierzyć, ale kurcze, taka rozbieżność zdań zawsze mnie zadziwia.
3/10/2009
Biada biada biada
napisał
Piotr Tkacz-Bielewicz
o
17:54
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
2 komentarze:
Znaczy się rozmowa i koncert Emitera po 21-wszej?
Ten z Łazarza
ostatecznie znaczy się tak właśnie, start w miarę możliwości punktualnie. krótka rozmowa na początek z opcją jej reaktywowania po koncercie, jeśli wola.
Prześlij komentarz