9/10/2010

ogłoszenia rozdrobnione

No i w końcu zapowiedzi stały się ciałem: Audio Culture ukazuje się po polsku. Kulturę dźwięku wydaje Słowo/obraz terytoria. (Ktoś chce pomóc w organizacji spotkania "promocyjnego" w Poznaniu?)
Na stronie wydawnictwa fragment w pdfie - z przedmowy oryginalnej. Oprócz tego spis treści - uważni dostrzegą brak wywiadu z Merzbowem.

Inne newsy, najpierw taki, o którym pewnie wszyscy wiedzą: zaczęło się Mediations Biennale (o którym w osobnym wpisie raczej).
A czy ktoś wiedział o takim czymś? Peter Bürger w Poznaniu, proszę proszę. Ja też nie wiedziałem i mam wrażenie, że zostało to tak pomyślane, żeby jak najmniej osób o tym wiedziało.

Dalej, jak dowiadujemy się ze strony Monotype niedługo ma wyjść nowy numer magazynu M|I, z płytą. Czekamy, czekamy...

Jak już jestem w trybie zapowiadawczym, to najbliższa Audiosfera z muzyką Unsuk Chin, Kaiji Saariaho i Thomasa Adèsa (pod pretekstem Nagrody Grawemeyera).

Na koniec: nowy link z boku - Unspoken Cinema.

Brak komentarzy: