profetyka słuchu
▼
1/12/2018

Steve Goodman - Sonic Warfare (MIT, 2009)

›
W książce „Sonic Warfare” Steve Goodman proponuje koncepcję dźwięku jako narzędzia wywierania nacisku. Przy czym dźwięk rozumiany jest w na...
1/09/2018

Anna Zaradny - Mauve Cycles (Musica Genera, 2008)

›
Na tę płytę długo trzeba było czekać, ale wspaniały efekt udowadnia, że naprawdę mądrość zawiera się w przysłowiu, że lepiej późno niż wcal...
12/03/2017

Ich bin kein Berliner

›
Okolice Treptower Park, zwłaszcza te nie tak bliskie parkowi, rzadko mam okazję zwiedzać, więc należało skorzystać mimo średniej pogody. ...
10/18/2017

MoHa! w Blue Note (18.10.2007)

›
To nie będzie typowa relacja, nawet chyba mało relacja w ogóle. Bardziej wspominka, bo to pierwszy koncert jaki zorganizowałem. Jeśli mnie ...
8/31/2017

Dźwięki obrazów/obrazy dźwięków – rozmowa z Mirtem

›
- Czy wizualizujesz sobie muzykę? Kiedy słuchasz albo gdy tworzysz? M: Z tym jest bardzo różnie. Kiedy nagrywałem pierwszą solową płytę, poc...
8/16/2017

Emiter - sinus

›
Po koncercie w poznańskim Arsenale zacząłem mieć pewne obawy co do nowego materiału Emitera. Nie znaczy to, że występ mi się nie podobał, r...

Emiter.Arszyn.Gadomski - 29-30.11.06

›
Jak się ma muzyka do tak zwanej codzienności, określanej mianem normalnego życia, zwykłych zajęć i obowiązków? Konkretnie: jak się ma do te...
‹
›
Strona główna
Wyświetl wersję na komputer

ja, mój, mnie

Moje zdjęcie
Piotr Tkacz
-- urodzony w 1985 roku, mieszka i nie pracuje w Poznaniu. Didżej, publicysta, animator kultury, członek redakcji Glissanda, regularnie współpracuje z Ruchem Muzycznym, Kulturą u podstaw i Czasem Kultury. Pisał m.in. dla Nowamuzyka.pl, emd.pl/wiki, Diapazon.pl, Killed in Cars, Junkmedia, Dwutygodnika, Fragile, 2+3D, HIS Voice i Jazz Forum. Razem z Patrykiem Lichotą prowadził audycję Audiosfera w Radiu Afera, a potem samodzielnie zasypywanie kanonu (także w Radiu Kapitał). Zaangażowany m.in. w organizację festiwalu FRIV, cykle za duszno, Warsztat dźwięków, Nasłuch aktywny/pasywny. Występował m.in. w Amsterdamie, Oslo, Szanghaju, Shenzhen, Pradze, Ostrawie, Budapeszcie; gościnne wykłady dawał m.in. w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie, w Kulturhauz w Toruniu, Biurze Dźwięku Katowice, Bibliotece m.st. Warszawy, poznańskiej Kahawie, Bio Central w Hradcu Králové oraz na FAMU w Pradze; współpracował z takimi festiwalami jak Animator, Malta, Musica Electronica Nova, Sanatorium Dźwięku, Mediations Biennale, Nowa Siła Kuratorska.
Wyświetl mój pełny profil
Obsługiwane przez usługę Blogger.