profetyka słuchu
▼
3/18/2016

oglądając współczesność (wpatrywanie cz. 17)

›
Na koniec stycznia chciałem zrobić wpis "styczeń miesiącem nowych filmów", ale internet w polskim busie słabo działał. Mijają kole...
1/28/2016

Baaba w Kukabarze, 02.06.2006

›
Koniec z „rozumiejącym krytykiem”, ze współodczuwaniem i innymi hermeneutycznymi wymysłami. Ależ to był bezsensowny koncert. Po pierwsze, 2....
1/18/2016

8rolek - ptak mechaniczny ep

›
Czasem bywa tak, że dużo można sie dowiedzieć na temat płyty już z jej tytułu."ptak mechaniczny ep" to właśnie taki przypadek. Ep...
10/21/2015

Unsound 2012: The End

›
[tekst pierwotnie ukazał się w magazynie "Fragile", publikuję go tu za zgodą redakcji] Hasłem przewodnim „The End” Unsound chcia...
3/02/2015

CTM 2015

›
[relacja napisana wspólnie z Karoliną Karnacewicz ] Tegoroczny CTM (to już szesnasta edycja) rozpoczął się dla mnie dopiero we wtorkową no...
2/08/2015

2015 na żywo

›
10.01 - za duszno: Run Dust, Zaumne - Projekt LAB 14.01 - Kakamina, Blevin Blectum 30.01-01.02 - CTM 2015 06.02 - za duszno: ANFS - Nowa ...
3/21/2014

›
Bardzo dobry tekst o lizbońskiej scenie, pomyślałem sobie, że byłby to świetny temat na nowy film Pedro Costy ( ten wywiad już dawno temu ...
‹
›
Strona główna
Wyświetl wersję na komputer

ja, mój, mnie

Moje zdjęcie
Piotr Tkacz
-- urodzony w 1985 roku, mieszka i nie pracuje w Poznaniu. Didżej, publicysta, animator kultury, członek redakcji Glissanda, regularnie współpracuje z Ruchem Muzycznym, Kulturą u podstaw i Czasem Kultury. Pisał m.in. dla Nowamuzyka.pl, emd.pl/wiki, Diapazon.pl, Killed in Cars, Junkmedia, Dwutygodnika, Fragile, 2+3D, HIS Voice i Jazz Forum. Razem z Patrykiem Lichotą prowadził audycję Audiosfera w Radiu Afera, a potem samodzielnie zasypywanie kanonu (także w Radiu Kapitał). Zaangażowany m.in. w organizację festiwalu FRIV, cykle za duszno, Warsztat dźwięków, Nasłuch aktywny/pasywny. Występował m.in. w Amsterdamie, Oslo, Szanghaju, Shenzhen, Pradze, Ostrawie, Budapeszcie; gościnne wykłady dawał m.in. w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie, w Kulturhauz w Toruniu, Biurze Dźwięku Katowice, Bibliotece m.st. Warszawy, poznańskiej Kahawie, Bio Central w Hradcu Králové oraz na FAMU w Pradze; współpracował z takimi festiwalami jak Animator, Malta, Musica Electronica Nova, Sanatorium Dźwięku, Mediations Biennale, Nowa Siła Kuratorska.
Wyświetl mój pełny profil
Obsługiwane przez usługę Blogger.