profetyka słuchu
▼
6/26/2011

›
Dawno nie było nic z działu "nowe publikacje" - więc teraz podwójna dawka: we Fragile mój artykuł, w którym Kant komentuje twórcz...
6/15/2011

Zapraszam: koncert / wtorek / Poznań

›
Podobno życie nie przeniosło się jeszcze w całości na Facebooka, więc poinformuję o tym koncercie również tutaj: Koncert benefisowy na rz...
5/31/2011

Sonic Warfare - notatki (11)

›
Z rozdziału "1738: Bad Vibrations": - przywołanie Ecology of Fear Mike'a Davis, w którym Goodman zwraca uwagę, że ten ekosy...
5/28/2011

Sonic Warfare - notatki (10)

›
Z rozdziału "1913: The Art of War in the Art of Noise": - w którym Goodman zastanawia się, co zostało z myśli futurystycznej, co...
2 komentarze:

Sonic Warfare - notatki (9)

›
Notatki z rozdziału "1977: A Sense of the Future": - w którym dostaje się Attaliemu , a dokładniej jego książce - Goodman zauwa...
5/27/2011

bieżące zachwyty

›
Co bardziej spostrzegawczy czytelnicy dostrzegą zaraz nad tym postem trzy linki, które gromadzą różne moje teksty, w przypadku relacji główn...
5/26/2011

Sonic Warfare - notatki (8)

›
Notatki z rozdziału ósmego "1842: Sonic Effects": - tytułowy termin pochodzi z książki Jeana Françoisa Augoyarda i Henriego Torg...
‹
›
Strona główna
Wyświetl wersję na komputer

ja, mój, mnie

Moje zdjęcie
Piotr Tkacz
-- urodzony w 1985 roku, mieszka i nie pracuje w Poznaniu. Didżej, publicysta, animator kultury, członek redakcji Glissanda, regularnie współpracuje z Ruchem Muzycznym, Kulturą u podstaw i Czasem Kultury. Pisał m.in. dla Nowamuzyka.pl, emd.pl/wiki, Diapazon.pl, Killed in Cars, Junkmedia, Dwutygodnika, Fragile, 2+3D, HIS Voice i Jazz Forum. Razem z Patrykiem Lichotą prowadził audycję Audiosfera w Radiu Afera, a potem samodzielnie zasypywanie kanonu (także w Radiu Kapitał). Zaangażowany m.in. w organizację festiwalu FRIV, cykle za duszno, Warsztat dźwięków, Nasłuch aktywny/pasywny. Występował m.in. w Amsterdamie, Oslo, Szanghaju, Shenzhen, Pradze, Ostrawie, Budapeszcie; gościnne wykłady dawał m.in. w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie, w Kulturhauz w Toruniu, Biurze Dźwięku Katowice, Bibliotece m.st. Warszawy, poznańskiej Kahawie, Bio Central w Hradcu Králové oraz na FAMU w Pradze; współpracował z takimi festiwalami jak Animator, Malta, Musica Electronica Nova, Sanatorium Dźwięku, Mediations Biennale, Nowa Siła Kuratorska.
Wyświetl mój pełny profil
Obsługiwane przez usługę Blogger.