profetyka słuchu
▼
4/19/2011

pamiętnik koncertowy

›
Zebrało się trochę koncertów, o których nie pisałem, ale też czekałem, aż się zbierze, bo nie o każdym mam dużo do napisania. Dwa dni prze...
1 komentarz:
4/17/2011

Sonic Warfare - notatki (5)

›
Notatki z rozdziału czwartego - "1946: Sonic Dominance" (nie jest dla mnie jasne, czemu ten rok pojawia się w tytule): - w nawią...
4/11/2011

Musica academica

›
Tylko szybkie zwrócenie uwagi, że w środę i czwartek w poznańskiej Akademii Muzycznej odbędzie się konferencja "Musica practica, musica...
4/08/2011

nikt nic nie wie?

›
Dziś trochę przypadkiem trafiłem na Raport o stanie muzyki polskiej Instytut Muzyki i Tańca. Chociaż na razie istnieje w wersji wstępnej (a...
4/06/2011

Sonic Warfare - notatki (4)

›
Notatki z rozdziału trzeciego "2400-1400 B.C.: Project Jericho": - Goodman odwołuje się do słuchowiska Gregory'ego Whitehead...
4/02/2011

Sonic Warfare - notatki (3)

›
Notatki z drugiego rozdziału "2001: What Is Sonic Warfare?": - konkretne sposoby wykorzystania dźwięku w sytuacji konfliktu się ...
3/30/2011

dźwięki nowości

›
Niedługo premiera nowego albumu 2562, którego na razie można posłuchać tutaj . Nieoficjalną premierę miały już nowe albumy z Monotype i pr...
‹
›
Strona główna
Wyświetl wersję na komputer

ja, mój, mnie

Moje zdjęcie
Piotr Tkacz
-- urodzony w 1985 roku, mieszka i nie pracuje w Poznaniu. Didżej, publicysta, animator kultury, członek redakcji Glissanda, regularnie współpracuje z Ruchem Muzycznym, Kulturą u podstaw i Czasem Kultury. Pisał m.in. dla Nowamuzyka.pl, emd.pl/wiki, Diapazon.pl, Killed in Cars, Junkmedia, Dwutygodnika, Fragile, 2+3D, HIS Voice i Jazz Forum. Razem z Patrykiem Lichotą prowadził audycję Audiosfera w Radiu Afera, a potem samodzielnie zasypywanie kanonu (także w Radiu Kapitał). Zaangażowany m.in. w organizację festiwalu FRIV, cykle za duszno, Warsztat dźwięków, Nasłuch aktywny/pasywny. Występował m.in. w Amsterdamie, Oslo, Szanghaju, Shenzhen, Pradze, Ostrawie, Budapeszcie; gościnne wykłady dawał m.in. w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie, w Kulturhauz w Toruniu, Biurze Dźwięku Katowice, Bibliotece m.st. Warszawy, poznańskiej Kahawie, Bio Central w Hradcu Králové oraz na FAMU w Pradze; współpracował z takimi festiwalami jak Animator, Malta, Musica Electronica Nova, Sanatorium Dźwięku, Mediations Biennale, Nowa Siła Kuratorska.
Wyświetl mój pełny profil
Obsługiwane przez usługę Blogger.